نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 16:07

اکران «اپنهایمر» در سرزمین قربانی بمب اتم

یک پخش کننده مستقل قصد دارد تا فیلم جنجالی «اپنهایمر» کریستوفر نولان را که بسیاری معتقدند در تطهیر آمریکا برای استفاده بزرگترین جنایت تاریخ ساخته شده، در کشور ژاپن بزرگترین قربانی بمب اتم اکران کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، پخش کننده مستقل Bitters End قرار است فیلم «اپنهایمر» کریستوفر نولان را در ژاپن اکران کند. این فیلم در ژاپن بحث برانگیز است، جایی که دو بمب اتمی در سال 1945 منفجر شد و صدها هزار شهروند ژاپنی را کشت.

این فیلم در ماه جولای توسط یونیورسال در اکثر مناطق اکران شد و به فروش جهانی 950 میلیون دلاری رسید. اما Toho-Towa که اکثر عناوین جهانی را در ژاپن مدیریت می‌کند، با انتشار پیش نرفت.

طبق اعلام ورایتی شرکت پخش مستقل Bitters End در بیانیه ای اعلام کرده است: «Bitters End، «اپنهایمر» کریستوفر نولان را در سال 2024 در ژاپن منتشر خواهد کرد. این تصمیم پس از ماه ها گفتگوی متفکرانه مرتبط با موضوع و اذعان به حساسیت خاصی برای ما ژاپنی ها گرفته شد. پس از نمایش فیلم، احساس می کنیم کریستوفر نولان یک تجربه سینمایی منحصر به فرد خلق کرده است که فراتر از داستان گویی سنتی است و باید در پرده بزرگ دیده شود. وقتی صحبت از ژاپن می شود، از مخاطبان دعوت می کنیم که فیلم را با چشمان خود تماشا کنند.»

پایان یام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597145

مهمترین اخبار ایران و جهان: