نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 09:23

برف و باران آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف و باران از بعدازظهر چهارشنبه هفته جاری، بخش‌های وسیعی از استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بارش برف و باران از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری، بخش‌های وسیعی از استان را فرا می‌گیرد.

وی افزود: با عبور امواجی از تراز میانی جو از روز چهارشنبه شرایط جوی برای افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف در نقاط مختلف استان فراهم می شود.

 صابری با اشاره به اینکه غبار آلودگی، مه صبحگاهی و کاهش دید نیز برای ساعت‌های صبح پیش بینی می‌شود، بیان کرد: این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه می یابد و لازم است شهروندان تدابیر لازم را در این شرایط رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نقده با ۹ درجه سانتی گراد زیرصفر به عنوان سردترین شهر استان ثبت شده است، ادامه داد: در این مدت بوکان با ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به سکون هوا، در ۲۴ ساعت آینده احتمال انباشت آلاینده‌های جوی و تداوم آلودگی در ساعت‌های پرتردد روز ادامه دارد.

صابری گفت: شهروندان در صورت نداشتن کار ضروری از تردد در سطح شهر و نقاط پرتردد خودداری کنند و کودکان و بیماران قلبی، عروقی و تنفسی نیز از حضور و فعالیت های بدنی در مکان های روباز اجتناب کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595501

مهمترین اخبار ایران و جهان: