نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 18:51

دومین رویداد ملی «جایزه امیر» برگزار می‌شود

دومین «رویداد جایزه امیر» با هدف تقدیر و تجلیل از داوطلبان جوان، جریان ساز و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی برگزار می‌شود.

فائزه مهرورز، دبیر رویداد جایزه امیر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس ضمن اعلام خبر برگزاری دومین رویداد ملی جایزه امیر، در تشریح اهداف این رویداد، اظهار داشت: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و فعالیت‌های داوطلبانه، شناخت و معرفی آرمان جوان شهید، معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های اجتماعی اثر گذار جوانان، جریان سازی فعالیت‌های داوطلبانه و ایجاد انگیزه و امید در جامعه دختران و پسران جوان، ارزش آفرینی از فعالیت داوطلبانه و معیارهای انسان دوستی، آزاد منشی، استقامت،بروز وحدت و ارتقای هویت ملی نسل جوان اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رویداد هستند.

مهرورز جایزه امیر را در نخستین سال برگزاری جریان ساز توصیف کرد و ادامه داد: این رویداد به گرامیداشت نام شهید جهادگر امیر محمد اژدری نام گذاری شده و در تلاش است با تجلیل از جوانان داوطلب فعال و گروه‌های پویا در حوزه آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور به ترویج فعالیت‌های داوطلبانه بپردازد.

دبیر رویداد جایزه امیر از تمامی فعالان این حوزه برای شرکت در این رویداد دعوت کرد و گفت: افراد متقاضی می‌توانند از طریق احراز هویت و ثبت مستندات در سامانه اختصاصی جایزه به آدرس amir-prize.com جهت ثبت نام اقدام کنند، شایان ذکر است مستندات ارسال شده در دو مرحله ارزیابی و داوری می‌شود.

وی محدودیت سنی برای شرکت کنندگان فردی را از ۱۸ تا ۳۵ سال اعلام کرد و افزود: تمامی جوانان داوطلب فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های اعتیاد، کارتن خوابی، کودکان کار، فقر و بیکاری، طلاق، خودکشی، درمان و سایر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مهرورز تصریح کرد: در بخش گروهی نیز مجموعه‌های مردم نهاد نوپا فعال در حوزه آسیب های اجتماعی همچون موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد، مراکز نیکوکاری، انجمن‌ها، سمن ها و ...امکان شرکت در رویداد را دارند.

دبیر رویداد جایزه امیر خاطرنشان کرد: از برگزیدگان داوری طی مراسمی در ۲۵ آبان ماه در سالن اجتماعات حوزه هنری انقلاب اسلامی تقدیر به عمل می‌آید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563589

مهمترین اخبار ایران و جهان: