نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 20:37

عملکرد عالی آتش نشانی و اورژانس سی‌سخت در یک مانور+تصویر و فیلم

دادستان دنا در این مانور در خصوص آمادگی دستگاههای خدمات رسان گفت: پس از تماس با چندین دستگاه خدمات رسان آتش نشانی و اورژانس در زمان طلایی به محل حادثه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،دستگاه‌های خدمات رسان شهر سی سخت توسط دادستان دنا محک خوردند و آمادگی آنها برای مقابله با حوادث احتمالی ارزیابی شد.

افشین دادستان دنا در اقدامی سرزده به بیرون از شهر رفتند تا میزان آمادگی دستگاههای خدمات رسان،اورژانس، پلیس ۱۱۰،آتش نشانی،پلیس راه و هلال احمر را بسنجند و در یابند که آمادگی آن‌ها جهت پوشش هر نوع حادثه ای چه قدر است و آیا در حداقل زمان به محل حادثه می‌رسند؟.

در این مانور ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه با ۱۱۰ تماس گرفته شد که در ساعت ۱۴:۳۳ دقیقه دقیقا ۱۸ دقیقه بعد از تماس با آنها به محل حادثه رسیدند ساعت۱۴:۱۶ دقیقه با اورژانس تماس گرفته شد که در ساعت ۱۴:۲۲ دقیق ۶دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند ساعت ۱۴:۱۷ دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته شد که در ساعت ۱۴:۲۲ دقیقه ظرف مدت 5 دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند و با هلال احمر هم در ساعت ۱۴:۲۰ تماس گرفته شد که در ساعت 14:32دقیقه حدود ۱۲ دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند.

دادستان دنا در این مانور در خصوص آمادگی دستگاههای خدمات رسان گفت: پس از تماس با چندین دستگاه خدمات رسان آتش نشانی و اورژانس در زمان طلایی به محل حادثه رسیدند ولی۱۱۰ و هلال احمر در بازه زمانی مناسب در محل حادثه نشدند که از نظر ما آمادگی آنها نامطلوب بود.

افشین اظهار داشت: این مانورها به صورت پیوسته انجام خواهد شد و دستگاههای خدمات رسانی که عملکرد خود را بالا نبرند و به موقع به محل حادثه نرسند قطعا مورد بازخواست قرار خواهند گرفت و با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

دادستان دنا گفت: آتش نشانی و اورژانس در مانور امروز نمره بسیار عالی و قبولی گرفتند و قطعا مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549301

مهمترین اخبار ایران و جهان: