نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 15:54

لزوم توجه به موقعیت اقتصادی مطلوب شهرستان فلارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان فلارد با وجود تازه تاسیس بودن از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که مسؤولان باید با ارائه خدمات مطلوب در این منطقه به موقعیت اقتصادی آن بیش از پیش توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد، گفت: فرمانداران باید توجه داشته باشند که تنها در مراکز شهرستان حضور نداشته باشند و به صورت میدانی پیگیر رفع مشکلات مردم در تمامی سطح شهرستان‌ باشند و این موضوع باید مورد توجه تمامی مسؤولان باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه خدمت به مردم در محضر پروردگار ارزش بالایی دارد بنابراین باید این فرصت‌ها مغتنم شمرده شود و مسئولان کارهای موثر خود را افزایش دهند.

وی با تاکید بر اهمیت گره‌گشایی از امور مردم توسط مسؤولان، افزود: البته در این زمینه افرادی که مسئولیت مستقیم اجرایی برعهده ندارند نیز می‌توانند مشارکت داشته و پیگیر انتقال مشکلات و رفع آن‌ها باشند.

نکونام عنوان کرد: شهرستان فلارد با وجود تازه تاسیس بودن از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که مسؤولان باید با ارائه خدمات مطلوب در این منطقه به موقعیت اقتصادی آن بیش از پیش توجه کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری مسائل و مشکلات بیمارستان فلارد یکی از موضوعات و مسائلی است که باید با جدیت پیگیری شود همچنین توسعه کشاورزی، حل مشکل اشتغال جوانان، افزایش سرانه ورزشی، اصلاح جاده کوشکی به فلارد نیز از دیگر مشکلات موجود در این شهرستان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: دولت سیزدهم خدمات بسیاری به مردم ارائه می‌کند و رئیس‌جمهور نیز به صورت میدانی پیگیر مسائل و مشکلات مردم است، در خصوص اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن نیز باید تمامی مسؤولان کمک کرده و به وظایف خود عمل کنند.

وی یادآور شد: الگو شناخته شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان تنها با شعار حاصل نمی‌شود بلکه باید عمران، آبادانی و رشد کشور در دستور کار قرار بگیرد البته در سال‌های پس از انقلاب نیز اقدامات بسیار موثری انجام شده اما برخی عقب‌ماندگی‌ها نیز وجود دارد که باید رفع شوند.

نکونام خاطرنشان کرد: عملکرد ناصحیح برخی دولتمردان طی سال‌های گذشته بالندگی و آبادانی کشور را با وقفه مواجه کرد در واقع نگاه برخی دولت‌ها برای رفع مشکلات به سایر کشورها مانند آمریکا بود و حل شدن مسائل درونی را منوط به رفع تحریم‌ها می‌دانستند و همین موارد آسیب‌هایی برای کشور در پی داشت که باید جبران شود و خوشبختانه دولت فعلی درحال انجام این کار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549001

مهمترین اخبار ایران و جهان: