نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:13

خون پاک شهید موسوی بسترساز طوفان‌الاقصی ۲ خواهد شد

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد، گفت: خون پاک شهید سردار سید رضی موسوی و شهدای جبهه مقاومت بستر ساز طوفان‌الاقصی ۲ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» در جمع اصحاب رسانه، گفت: راه شهید سلیمانی با شهادت سردار موسوی به پایان نخواهد رسید و ان‌شاءالله خون پاک این شهید والامقام بسترساز طوفان‌الاقصی ۲ خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی، فعالیت جبهه مقاومت، تداوم نخواهد داشت، افزود: با عملیات طوفان‌الاقصی و اقتدار جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه از دریای سرخ تا دریای مدیترانه، اشتباه محاسباتی آن‌ها را نشان داد و امروز نیز با شهادت سردار سید رضی موسوی، دشمن باید منتظر طوفان الاقصی ۲ باشد.

اسلامی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی و شهید سید رضی موسوی و رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت تا آزادی قدس شریف و نابودی کامل استکبار جهانی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: با شهادت هر رزمنده جبهه مقاومت جبهه ظلم به نابودی خود بیشتر نزدیک می‌شود و خون هر شهید بستر ساز ظهور نسل جدیدی از رزمندگان خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه جبهه مقاومت یک مکتب است که با شهادت یک فرد از بین نمی‌رود، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت یک جریان فکری و فرهنگی است که در دل‌های مردم منطقه و جهان نفوذ کرده و هرگز از بین نخواهد رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617089

مهمترین اخبار ایران و جهان: