نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 12:04

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر میناب معرفی شد

با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن سلمانی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میناب معارفه شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین  معارفه حجت الاسلام حسن سلمانی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میناب با حضور حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان و سلحشور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان میناب برگزار شد. 

حجت الاسلام  کریمی ضمن تقدیر از توجه مسئولین شهرستان نسبت به احیای فریضتین بیان کرد: امر به معر وف و نهی از منکر یکی از مهمترین موضوعات در شرع مقدس اسلام است و نیاز ضروری و مبرم هر جامعه ای است.

وی افزود: رشد و پیشرفت هر جامعه با فریضه امر به معروف در تمامی شئون آن گره خورده و اگر به دست فراموشی سپرده شود و مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت شوند و مطالبه گر نباشند جامعه به سمت سستی و رخوت می رود.

کریمی گفت: بعضی از مدیران  فکر  می کنند دیگر نیاز به امربه معروف ونهی منکر نیست این نگاهی که در بعضی از دستگاه ها دیده شده و این بزرگترین خطر برای جامعه اسلامی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان با تصریح بر این که مدیری که با امربه معروف و نهی از منکر مخالفت می کند قطعا باید عملکرد آن بررسی شود که کجا مشکل دارد و کجا خطا می‌کند، عنوان داشت: هر فرد حقیقی و حقوقی که در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانعی ایجاد کند، مجرم شناخته می شود و در قانون نیز برای آن مجازات تعیین کرده است.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکراستان هرمزگان، حجت الاسلام حسن سلمانی را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان میناب معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617645

مهمترین اخبار ایران و جهان: