نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 12:26

برگزاری نخستین جشنواره «ایده‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی» در دادگستری کل استان تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری نخستین جشنواره «ایده‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی» به‌ منظور بهره‌مندی از داده‌ها و تجربه‌های صاحب‌نظران در دستگاه قضا در جهت رفع نواقص موجود و ارتقای کیفیت خدمت‌ رسانی به مراجعان خبر داد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از داده‌ها و تجربه‌های صاحب‌نظران در دستگاه قضا گفت: دادگستری کل استان تهران در نظر دارد تا راهکارها، گام‌ها و برنامه‌هایی که می‌تواند در اجرای عملی سند «تحول و تعالی» قوه قضاییه مفید و موثر باشند را دریافت کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور و به مناسبت یکم آبان ماه روز ملی آمار و برنامه ریزی از صاحب نظران اعم از اساتید و دانشجویان مدیریت، آمار و برنامه‌ریزی و همچنین حقوقدانان، کارکنان و سایر مراجعان و مرتبطان با دستگاه قضا برای دریافت طرح ها، ایده‌ها و پیشنهادات برای شرکت در نخستین جشنواره «ایده‌های برتر آمار و برنامه ریزی» دعوت به‌عمل آمده است.

وی افزود: در برگزاری این جشنواره که توسط معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران و با همکاری و حمایت معاونت‌ها، مراکز، دانشگاه، پژوهشگاه و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلف کارگاهی، آموزشی و نشست‌های کاربردی مختلفی به اجرا در خواهد آمد که در نهایت در آیین اختتامیه جشنواره، ایده‌های برتر معرفی خواهند شد.

القاصی تاکید کرد: ایده‌های برتر شناخته شده در این جشنواره جهت رفع نواقص و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان در اختیار بخش‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ علاقمندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای رسمی دادگستری استان تهران به نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir/ و یا در صفحات مجازی پیام رسان داخلی ایتا با نشانی eitaa.com/ide۱۴۰۲ نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537689

مهمترین اخبار ایران و جهان: