نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 21:52

انتخاب نماینده اصلح در اولویت مردم باشد

امام جمعه موقت هرمز با بیان اینکه انتخاب نمایندگان بسیار مهم است، گفت: اگر می خواهیم قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی به نحو مطلوب اجرا و عدالت و پیشرفت را در بر داشته باشد باید ضمن حضور حداکثری، انتخاب نماینده اصلح را در اولویت قرار دهیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مجتبی فخری امام جمعه موقت هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز بااشاره به نام گذاری روز حقوق بشر توسط سازمان ملل اظهار کرد: اما خودشان در جهان با ساخت بمب اتم و قتل عام مردم ناقض اصلی حقوق بشر هستند.

وی افزود: قتل عام درشهر غزه نمونه بارز زیرپاگذاشتن حقوق بشر توسط استکبارجهانی است و برای او همیشه لکه ننگی خواهد ماند که در قضاوت تاریخ حرفی برای گفتن نخواهد داشت. 

 امام جمعه موقت هرمز بیان کرد: آیا مردم نوار غزه بشر نیستند و دارای حقوق بشری نیستندکه نزدیک دو ماه است توسط صهیونیستها در محاصره قرار دارند؟

خطیب موقت جمعه هرمز افزود: شما می بینید که امروز دول غربی و مجامع آنها از سازمانهایی نظیر حمایت ازحیوانات  بهره مند هستند اما هر روز جنایات صهیونیستها علیه زنان وکودکان غزه  می بینند اما هیچ واکنشی از خود نشان  نمی دهند.

 حجت الاسلام فخری با اشاره به انتخابات آتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری، لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، زمینه ساز اجرای صحیح قانون است. انتخاب نمایندگان بسیار مهم است و اگر میخواهیم قانون اساسی مترقی  جمهوری اسلامی به نحو مطلوب اجرا شود  و عدالت و پیشرفت را در بر داشته باشد باید ضمن حضور حداکثری، انتخاب نماینده اصلح را در اولویت قرار دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598245

مهمترین اخبار ایران و جهان: