نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 09:19

باران و برف کرمانشاه را در برمی‌گیرد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، از ورود سامانه بارشی به استان طی فردا، چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در برخی نواحی سردسیر استان، به شکل برف مشاهده خواهد شد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان طی امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی بارشی از بامداد چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته ضمن کاهش محسوس دمای روزانه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و احتمالا رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار در روز چهارشنبه به‌خصوص در نیمه شمالی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر نیز همراه شود؛ بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در برخی نواحی سردسیر نیز، به شکل برف مشاهده خواهد شد.

وی افزود: با عبور موج مذکور، از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده، مجددا شرایطی پایدار در جو منطقه تقویت می‌شود که به استثنای مه صبحگاهی در روز جمعه (به‌ویژه در مناطق سرد و معتدل) و افزایش تدریجی دمای هوا، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان در پی نخواهد داشت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601989

مهمترین اخبار ایران و جهان: