نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 20:52

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در اردبیل اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ترافیک زمستانی پلیس راه با مشارکت ۹۳۰ نفر و در قالب ۳۱۰ تیم خودرویی به مدت ۳ ماه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راه استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ترافیک زمستانی استان با محوریت پلیس راه و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری و امداد خودرو به مدت ۹۰ روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۹۳۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند کرد، افزود: در این طرح، روزانه ۳۱۰ تیم خودرویی از پلیس و سایر دستگاه‌ها به‌کار گرفته خواهند شد تا با استقرار در نقاط مختلف جاده‌های استان و نقاط حادثه خیز به‌صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی و مقطعی در راستای حفظ جان شهروندان تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به کاهش ۶ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای در استان ادامه داد: در کنار دغدغه‌مندی و تلاش نیروهای پلیس و دیگر نهادها و دستگاه‌های متولی در پیشگیری از حوادث و تصادفات، شهروندان و رانندگان محترم نیز می‌توانند با رعایت قانون و مقررات در جاده‌ها و سرعت مطمئنه در کاهش وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای نقش موثری ایفا کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605145

مهمترین اخبار ایران و جهان: