نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 23:17

حماس: آمریکا به اسرائیل برای ازسرگیری جنگ چراغ سبز نشان داد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت این وزیر خارجه آمریکا بود که به سران رژیم صهیونیستی برای از سرگیری جنگ در نوار غزه چراغ سبز نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت سران رژیم صهیونیستی درباره نقض آتش‌بس دروغ گفته و حماس هیچ نفعی در نقض آتش‌بس ندارد.

وی که با الجزیره مباشر صحبت می‌کرد، افزود: «سران اسرائیل با ذهنیت انتقام‌جویانه رفتار کرده و به میانجی‌ها اطلاع دادیم که اُسرای غیرنظامی را آزاد کردیم».

نزال تاکید کرد که باید سازوکار جدیدی برای آزادی اُسرای نظامی نزد حماس تنظیم شود و این اُسرا تا آزادی تمام اُسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد نخواهند شد.

 این مقام حماس اضافه کرد: «آمریکا میانجی صادقی نبوده و این وزیر خارجه آمریکا بود که به سران اسرائیل برای از سرگیری جنگ چراغ سبز نشان داد».

وی به سخنان برخی از مقامات رژیم صهیونیسی اشاره کرد و گفت: «سخنان اشغالگران درباره کشتن سران حماس دروغ بوده و با هدف افزایش روحیه صورت می‌گیرد».

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در کنفرانس خبری مدعی شد: «از طریق عملیات نظامی نتایج بزرگی بدست آورده و تعداد زیادی از فرماندهان حماس را از بین برده و پایگاه‌های آنها را نابود کردیم».

این در حالی بود که نیز «مارک رگیو» مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که حماس هنوز در غزه شکست نخورده و به شلیک موشک علیه اسرائیل می‌پردازد.

نزال در ادامه سخنانش  تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز تجربه کوچاندن اجباری همانند اتفاقی که در سال 1948 روی داد را تکرار نکرده و طرح کوچاندن اجباری فلسطینیان را با شکست مواجه خواهند کرد.

جنایت صهیونیست‌ها علیه نوار غزه در حالی ادامه دارد که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591745

مهمترین اخبار ایران و جهان: