نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 14:02

اعلام انزجار کلیمیان کرمانشاه از رژیم کودک‌کش صهیونیست

جامعه کلیمیان کرمانشاه در تجمع اعتراض‌آمیز خود ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اعلام حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جامعه کلیمیان استان کرمانشاه امروز ۸ آبان 1402 با اجتماع درب کنیسای خود با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست را محکوم نمودند.

حجت‌الاسلام عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز با حضور در جمع آنان ابراز داشت: این‌گونه تجمعات سبب خواهد شد صدای مظلومیت فلسطینیان به گوش جهانیان برسد و سبب منفورتر شدن صهیونیزم بین‌الملل و آمریکای مستکبر و جنایتکار خواهد شد.

در ادامه بهمن محمودی عضو انجمن کلیمیان کرمانشاه ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالی صهیونیست در فلسطین و غزه تصریح کرد: تنها علت تجمع امروز کلیمیان و یهودیان در امروز حمایت از مردم فلسطین هست. خداوند جنایتکاران صهیونیست را لعنت کند. ما مخالف کشت و کشتار هستیم و پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام می‌داریم.

وی افزود: جنایات خلاف بشریت و مخالف هر نوع قانون توسط اسرائیل نزد هر انسان آزاده‌ای محکوم است

محمودی تصریح کرد: باید حساب یهودیان را از صهیونیست‌ها جدا دانست و ما خواستاریم که این جنایات هرچه سریع‌تر پایان یابد.

وی تأکید کرد: کلیمیان در زیر پرچم انقلاب اسلامی ایران با آرامش و بدون مشکل در حال زندگی هستند و در دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

عضو انجمن کلیمیان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها هیچ‌گاه حقوق مردم فلسطین را رعایت نکرده‌اند و ما یهودیان کرمانشاه نیز انزجار و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌داریم

انتهای پیام/. و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555345

مهمترین اخبار ایران و جهان: