نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 14:11

برپایی راهیان‌نور دریایی در خوزستان

استاندار خوزستان گفت:امسال با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌ها برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سید علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان و یادمان‌های دفاع مقدس در این استان آماده میزبانی از زائران سرزمین‌نور هستند. 

وی عنوان کرد:  در سال‌های گذشته برای حضور کاروان‌های راهیان نور اقدامات قابل قبولی در سطح استان خوزستان انجام شد و امسال نیز با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌ها برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش می‌یابد.

استاندار خوزستان گفت: کاروان‌های راهیان نور در سفر به مناطق عملیاتی جنوب با خانواده‌های شهدا در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و اهواز دیدار داشته باشند تا پیوند کاروان‌ها و خانواده شهدا مستحکم‌تر شود.

وی با اشاره به تلاش برای اینکه یادمان‌های دفاع مقدس صاحب ردیف بودجه‌ای در بودجه عمومی کشور شوند، بیان کرد: این اماکن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و برخی نیز فاقد زیرساخت مناسب هستند این در حالی‌ است که بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان نیز باید در حفظ و صیانت از حرکت عظیم راهیان‌نور یاری رسان باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610589

مهمترین اخبار ایران و جهان: