نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 17:08

امنیت امروز ایران مدیون شهید تهرانی مقدم است

امام‌جمعه بادرود گفت: دشمن زبان منطق را نمی‌فهمد، قدرت موشک‌های مخرب و دوربرد ایران است که ترس در دل دشمن ایجاد کرده است.

به گزارش حبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران اظهار کرد: امنیت امروز ایران مدیون امثال شهید تهرانی مقدم است، امروز دشمن زبان منطق سرش نمی‌شود اگر می‌بینید کاری به ایران ندارند به خاطر قدرت موشک‌های مخرب و دوربرد ایران است که امثال دانشمندانی همچون تهرانی مقدم در این زمینه درخشیده و نقش مؤثری را ایفا کردند.

وی با اشاره به فجایع اخیر غزه، افزود: بر کسی پوشیده نیست که صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها داعشی‌ها یکی هستند، نتانیاهوی سفاک جنایتکار اگر بخواهد آتش‌بس اعلام کند از ترس بایدن قبول نمی‌کند، آمریکا امروز همه توان خود را علیه غزه به کار گرفته است.

عقیلی گفت: امروز در دنیا آن‌هایی که به‌حقوق بشر اعتقاددارند و حتی برای درمان بال یک پرنده به دامپزشک مراجعه می‌کنند چرا نمی‌آیند ببینند که نیمی از شهدای غزه کودک هستند و این گناه این کودکان چیست، امروز دنیا باید بیدار شود و به حمایت مردم مظلوم غزه بیاید، ما اعتقاد داریم مقاومت پیروز خواهد شد و طلیعه پیروزی مقاومت نزدیک است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567345

مهمترین اخبار ایران و جهان: