نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 12:34

سرلشکر موسوی: دستاوردهای نداجا حاصل دانش و خلاقیت جوانان ایران است

فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاوردها قدرت دانش ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه، 11 آذرماه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، گفت:‌ این نمایشگاه تقریباً هر سال یک‌بار برگزار می‌شود و در هر سال نیز، تجهیزات و دستاوردهای جدیدی در آن مشاهده می‌کنیم.

وی افزودک البته بخشی از دستاوردهایی که امکان نمایش داشت به نمایش درآمد و بخش دیگری که قابلیت ارائه به عموم ندارد و محرمانه است نیز، بازدید کردیم. همچنین؛ بخشی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش هنوز حتی قابلیت این را ندارند که در این نمایشگاه آن را به نمایش درآورد.

فرمانده کل ارتش، با اشاره به دستاوردهای حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: این دستاوردها قطعاً در توان رزمی نیروی دریایی همین الان هم بخشی که بکار گرفته شده تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد و دستاوردهایی که به مرور زمان وارد چرخه استفاده می‌شود نیز، در یگان‌های عملیاتی توان قابل ملاحظه‌ای را برای نیروی دریایی ایجاد می‌کنند. اما، آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاوردها قدرت دانش ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590989

مهمترین اخبار ایران و جهان: