نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 00:51

پالایشگاه نفت بندرعباس در خانه متوقف شد

تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در دیدار خانگی مقابل حریف خود متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس تیم فوتسال پالایش نفت، در هفته چهاردهم و آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم قدرتمند مس سونگون ورزقان رفت.

در نیمه نخست این دیدار، نارنجی پوشان مس سونگون بازی خود را با گل شروع کردند و علی اصغر حسن زاده در دقیقه سوم، دروازه پالایش نفت بندرعباس را در هم کوبید.

برتری مس سونگون اما زیاد طول نکشید و سروش احمدنیا گل تساوی را برای پالایش نفت به ثمر رساند و متعاقبا در دقیقه ۱۵ بازی نی  پالایش نفت با تکنیک امیر رضا خونجهان به گل دوم رسید.

هنوز دو دقیقه از گل دوم پالایش نفت سپری نشده بود که فرهاد فخیم گل دوم را برای  مس سونگون به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و نهایتا نیمه نخست با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم پالایش نفت بندرعباس بود که توسط محمد بنی اسدی برای سومین بار دروازه نارنجی پوشان مس سونگون را باز کرد.

هنوز شیرینی گل سوم در دهان بازیکنان پالایش نفت احساس نشده بود که یک دقیقه بعد از گل سوم پالایش، تیم مس به دو گل پشت سرهم رسید و با این حساب فرهاد فخیم گل سوم و حسین سبزی گل چهارم را برای مس سونگون به ثمر رساندند.

با دریافت گل چهارم، بازیکنان پالایش نفت بندرعباس بیش از ۱۰ دقیقه روی دروازه مس سونگون فشار آورند تا سرانجام امیررضا خون جهان گل چهارم و مساوی را برای پالایش به ثمر رساند تا این دیدار نهایتا با نتیجه چهار بر چهار مساوی خاتمه پیدا کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590645

مهمترین اخبار ایران و جهان: