نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 08:55

زنجان ۱۲ پروژه ساختمان دولتی و عمومی در دست اجرا دارد

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار مترمربع در بخش ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد خلیلی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع از سال‌های گذشته در استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: دو مورد از این پروژه‌ها در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده است.
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برای هفت پروژه فعال با زیر بنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سال‌های گذشته عملیات اجرای آنها آغاز شده، بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز۱۰۰ میلیارد تومان و در سال  ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه‌های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص‌یافته است.
وی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۵۵ درصد است.


ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره‌برداری است
خلیلی با بیان اینکه با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه‌ها تسریع می‌شود، تأکید کرد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی تأمین می‌‌شود.
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد ساختمان در دست اجرا، ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره‌برداری است، گفت: در این راستا با تخصیص منابع اعتباری، ساختمان اداری پروژه آزمایشگاه و دامپزشکی در شهر زنجان و کتابخانه عمومی شهر آب‌بر هم در سال جاری به بهره‌برداری می رسد.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553745

مهمترین اخبار ایران و جهان: