نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 12:19

کسب مدال‌های طلا و برنز توسط بانوان ورزشکار جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

تیم سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان سراسر کشور که در اصفهان برگزار شده خوش درخشیدند و به مدال‌های طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، تیم سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان سراسر کشور که همزمان با آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی در اصفهان برگزار شد، خوش درخشیدند.

فاطمه ظریف‌منش سرپرست تیم ورزشی بانوان استان اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۳۷ تیم با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط تیم اعزامی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در رشته تپانچه بادی مریم عوض‌پور با اقتدار تمام به مدال طلا و در رشته آمادگی جسمانی سیده لیلا موسوی‌اصل به مدال برنز دست یافتند.

ظریف‌منش ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیریت پشتیبانی و تمامی کسانی که شرایط لازم برای اعزام این تیم را فراهم نموده و در موفقیت آن سهیم بودند افزود: انجام این گونه اقدامات موجب افزایش نشاط و به دنبال آن ارتقا بهره وری بین بانوان خواهد شد و با ادامه حمایت‌ها شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی بین همکاران خواهیم بود.

به گزارش فارس، فاطمه تقوی، شیوا مجذوب، مریم عوض‌پور‌، سیده لیلا موسوی اصل، زینب جعفری و فاطمه ظریف‌منش کادر ورزشی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545001

مهمترین اخبار ایران و جهان: