نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 14:57

سردار رجبی: عملیات طوفان الاقصی آبرو‌ریزی بزرگی برای سیستم اطلاعاتی اسرائیل بود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: انجام عملیات طوفان الاقصی آبروریزی بزرگی برای سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی بود چرا که رزمندگان مقاومت یکسال درحال تمرین این عملیات بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز در مراسم انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی اظهار داشت: برای بنده افتخار بزرگی است که امروز در خدمت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت حضور دارم، ما برای سخنرانی به شهرستان ها نمی رویم بلکه برای دیدار و احوال پرسی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران این حضورها انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه امروز موضوع فلسطین در صدر اخبار جهان قرار دارد گفت: تجاوز آشکار امروز رژیم صهیونسیتی به مردم مظلوم غزه نتیجه طراحی سال‌های دور استکبار جهانی بر غصب سرزمین مسلمانان است.

سردار رجبی عنوان کرد: آنچه که امروز در دنیا بر همگان ثابت شده وجود استاندارد های دوگانه کشورهای غربی در برخورد با کشورها و ملت‌ها است.

وی‌ ادامه داد: استکبار جهانی با دفاع آشکار خود از جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل بالاترین دیوانگی در برخورد با قوانین بین‌المللی را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برخی از جنایات رخ داده توسط اسرائیل در غزه در تاریخ معاصر جهان بی سابقه است که نظیر آن را در بمباران بیمارستانی در غزه را دیدیم.

وی اظهار کرد: مردم کشورهای مختلف امروز در دفاع از مردم فلسطین بپا خواسته و بر خلاف دولت های خود انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل را اعلام میکنند.

این مقام نظامی اضافه کرد: ارتش رژیم صهیونسیتی در همین طوفان الاقصی در هم پیچیده شد، رزمندگان مقاومت با عبور از موانع دوازده‌گانه عبور میکنن و به عمق مناطق اشغالی نفوذ میکنن و فرماندهان آن ها را به اسارت می‌گیرند که این اوج ایمان به اسلام عزیز است.

وی با اشاره آبروریزی سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی گفت: اسرائیل همواره به سازمان اطلاعاتی خود می‌بالید چطور شد که یکسال نیروهای مقاومت غزه درحال تمرین در زمین و هوا و دریا بودند و بارها از این موانع عبور کردند ولی هیچ اثری از خود بجا نزاشته‌ و این سوال بزرگی است که این سازمان های اطلاعاتی چطور متوجه آن نشده‌اند؟

سردار رجبی افزود: این سخن سید مقاومت سید حسن نصرالله که خداوند حفظش بکند که گفت سیستم امنیتی شما از خانه عنکبوت هم سست تر است و که همه این حقیقت را در عملیات طوفان الاقصی دریافتند.

وی‌ تاکید کرد: امروز‌ وقتی می‌بینیم در غزه با تمامی فشارها و نبود امکانات و حملات مستمر و بمباران شدید و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان باز رزمندگان و مردم فلسطین دلاورانه ایستاده‌اند و در مقابل دشمن اسرائیلی مقاومت میکنند تنها نشان دهنده قدرت ایمان به خدا و دین مبین اسلام است.

سردار رجبی در پایان گفت: مردم شهرک‌های صهیونیستی درحال مسافرت به خارج از اسرائیل هستند و اینکه امروز اگر آمریکا ناو هواپیمابر برای حمایت از اسرائیل به منطقه می‌آورد نشان‌دهنده عظمت عملیات رزمندگان مقاومت است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564589

مهمترین اخبار ایران و جهان: