نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 10:46

ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۳۵ نفر در نهضت ملی مسکن « مهران »

فرماندار شهرستان مهران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۵ نفر برای زمین مسکن ملی در شهرستان مهران ثبت‌نام و پرونده ۳۵۰ نفر تکمیل و نهایی شده است.

علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران، صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان مهران ۱۰۰ هکتار زمین در حاشیه و ضلع شرقی مهران از زمین های منابع ملی الحاق به محدوده شده و طرح پیشنهادی آن به پیمانکار برای آماده سازی و خیابان بندی ارسال شده است. 

وی افزود: تا این لحظه ۶۰ درصد کار آماده سازی و خیابان بندی اجرا شده و ظرف یک‌ ماه آینده به صورت صدرصدی آماده و تکمیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهران یادآور شد: بر اساس حضور میدانی بهرام نیا استاندارایلام، مدیرکل راه و شهرسازی مهران بنا شد که بلافاصله بعد از اتمام آماده سازی، ادامه کار به پیمانکاران خوش نام پیمان سپاری و ساخت نهضت ملی مسکن شروع شود.

شفیعی اظهار کرد: در این راستا تاکنون ۲ هزار و ۱۳۵ نفر برای زمین در شهر مهران ثبت نام و از این تعداد پرونده زمین ۳۵۰ نفر تکمیل و نهایی شده است‌.

وی در ادامه بیان کرد: میزان ۱۰۰ هکتار زمین الحاقی در ۱۳۱۷ قطعه طراحی و سند آنها به صورت مجزا توسط ثبت اسناد شهرستان مهران به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است. 

فرماندار مهران عنوان کرد: نهضت ملی مسکن در مهران با توجه به وفور زمین و مطالبه مردم به صورت ویلایی مجوز آن توسط استاندار پیگیری و به اداره کل راه و شهرسازی اعلام شده است. 

وی تصریح کرد: در این راستا آقای بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در ابتدای سال جاری در زمینه های نهضت ملی مسکن مهران کلنگ ۲۵۰ قطعه به زمین زده و به محض آماده سازی زمین ها به دستگاه کمیته امداد جهت ساخت و ساز به کمیته امداد واگذار خواهد شد. 

شفیعی در پایان گفت: لذا با پیگیری های انجام شده، زمین ها بعد از آماده سازی برای ساخت و ساز به مردم واگذار گردداما چون  سخت و تهیه امکانات و مصالح و کارگر مشکلاتی برای مردم در پی خواهد داشت در بازدید استاندار به درخواست فرماندار شهرستان مقرر شد که زمین ها از طریق پیمانکاران ساخت و ساز صورت گرفته در پایان به مردم واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یک هزار و ۳۰۰ واحدی طرح ملی نهضت مسکن در مهران احداث می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568945

مهمترین اخبار ایران و جهان: