نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 12:53

آغاز عملیات تعویض ۶ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای تویسرکان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات تعویض شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات آب شرب روستاهای قاسم آباد و اکبرآباد از توابع تویسرکان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان فرهاد بختیاری‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای انجام طرح های جهاد آبرسانی با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به منظور تامین آب شرب پایدار در روستاهای قاسم آباد و اکبرآباد تویسرکان، عملیات تعویض شبکه توزیع آب شرب روستاهای قاسم آباد و اکبرآباد از توابع شهرستان تویسرکان به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای انجام این پروژه ۳۰ میلیارد ریال از محل طرح‌های جهاد آبرسانی است افزود: پس از اصلاح و تعویض شبکه توزیع آب شرب این روستاها، عملیات استانداردسازی بیش از ۱۵۰ فقره انشعاب آب نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه جمعیت زیر پوشش این دو روستا بالغ بر ۶۰۰ نفر است گفت: پروژه‌های جهاد آبرسانی استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و آبفا با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستای بالای ۲چ خانوار با اعتباری بالغ بر ۵۰۹ میلیارد تومان در حال انجام است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547489

مهمترین اخبار ایران و جهان: