نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 17:06

افتتاح مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی، مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما را افتتاح کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما با حضور امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی ستاد این نیرو افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار متخصصان و مسئولان فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا در ساخت و تجهیز این مجموعه گفت: پروژه مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما با همت کارکنان و متخصصان جوان نیروی هوایی و با بهره گیری از تجربه پیشکسوتان نهاجا میسر شده است.

وی افزود: سیستم ارابه فرود هواپیما یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین سیستم‌های هواپیما های نظامی و غیر نظامی است که علاوه بر اینکه باید بتواند فشار وارده را تحمل کند، باید از سیستم زمانبندی دقیقی نیز برخوردار باشد.

امیر واحدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلابی و متخصص نیروی هوایی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مدد گرفتن از تجربه پیشکسوتان، در شرایط تحریمی کشور خواستند و توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541245

مهمترین اخبار ایران و جهان: