نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 12:50

دستگیری ۵ فروشنده مواد مخدر در « ایوان »

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۵ فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، صبح پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنکار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فروشندگان مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله محور در ایوان دستگیر شدند. 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایوان پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طرح امنیت محله محور را به مدت یک هفته و با هدف تامین نظم، امنیت، آرامش و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات عمومی اجرا کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر از نتایج این طرح بوده است. 

وی در ادامه بیان کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت های فراجا است و در این خصوص از مردم و معتمدین درخواست کرد که در اجرای طرح امنیت محله محور جهت کنترل جرم و تامین امنیت شهروندان از پلیس مطالبه گری داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند ۱۹۵ نقطه آلوده و جرم‌خیز و ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۸۴ نفر معتاد متجاهر و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر را پاکسازی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543389

مهمترین اخبار ایران و جهان: