نیوز سیتی!
26 آبان 1402 - 20:51

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: بنا به دستور معاون اول رئیس جمهور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر ایلام اختصاص یافت.

پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام، شامگاه جمعه ۲۶ آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری استاندار ایلام و دستور معاون اول رئیس جمهور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر ایلام اختصاص یافت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل قطعی آب در شهر ایلام بحث فرسودگی شبکه و پرت آب است. 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر بر اساس سرانه مصرف آب مورد نیاز، برای مصرف شهر ایلام ۷۵۰ لیتر در ثانیه است.

ناصری خاطرنشان کرد: به واسطه فرسودگی شبکه و پرت بالای آب هم اکنون یک هزار و ۲٠٠ لیتر در ثانیه آب وارد شهر ایلام می‌شود و باز هم در تابستان با مشکل قطعی آب مواجه هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شبکه شهر ایلام بیش از ۲۵۰ کیلومتر است که با اختصاص این مبلغ در آینده نزدیک عملیات تعویض و اصلاح بخشی از شبکه آغاز می‌شود.

وی با بیان این که برخی نقاط شبکه آب شهر ایلام مربوط به ۵۰ سال پیش است و کاملا فرسوده است، گفت: سال هاست برای اصلاح و تعویض شبکه ایلام اقدام می‌شود ولی اعتباری تخصیص نمی یابد که با پیگیر استاندار ایلام و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان این اقدام ماندگار صورت گرفت.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575501

مهمترین اخبار ایران و جهان: