نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 17:26

هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم

رئیس یک مقام مسئول در وزارت نیرو ‌گفت: با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محفل انس با قرآن عصر امروز با حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان و با اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان قرآنی استانی و کشوری در مسجد ویس‌القرنی سنندج برگزار شد.

مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلسات تلاوت قرآن کریم در سطح کشور تا کنون 50 محفل قرآنی برگزار شده است و امروز به میزبانی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان پنجاهمین محفل به شکرانه و برکت عمیلات وعده صادق برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ‌پاسخ بسیار خوب و محکم ‌سپاه پاسداران ‌به تجاوز رژیم سفاک و پلید صهیونیستی‌ گفت: ما که نمی‌توانیم در میدان نبرد حضور داشته و با ملت مظلوم فلسطین همدردی کنیم، اما همواره به ساعت مقدس قرآن پناه برده و از قرآن برای یاری رساندن به این مردم مظلوم استعانت بجویم.

وی بیان کرد: این محفل اونس با قرآن در مسجد ویس القرنی در سنندج توسط همکاران صنعت آب و برق کردستان برگزار شد، وزارت نیرو در عرصه خدمات‌رسانی مفتخر و سرافراز است، با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.

قبادی عنوان کرد: وزارت نیرو به جز افتخارات خود در عرصه خدمات‌دهی آب و برق، در عرصه‌های اجتماعی و معنوی نیز با موضوع فلسطین و غزه نقش‌آفرینی کرده و با برپایی انس با قرآن خدمتی به ساحت مقدس قرآن برای یاری مردم ستمیده داشته باشیم. 

انتهای پیام/484/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1702056

مهمترین اخبار ایران و جهان: