نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 19:55

امین‌پور: این فیلم داستان زندگی خانواده‌ها است / باید بدانیم در زندگی با کی مسابقه می‌دهیم

دومین نشست ششمین روز از چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در خانه جشنواره شامگاه امروز با حضور برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شامگاه امروز پس از اکران فیلم "شمشیرواندوه" نشست خبری این فیلم طبق روال برنامه‌ریزی شده جشنواره فیلم فجر با حضور اصحاب رسانه و برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

در این نشست خبری، محمد ابراهیم غفاریان (کارگردان)، سیاوش امین پور (تهیه کننده)، مرجان ساداتی (نویسنده)، بهروز شهامت (طراحی و ترکیب صدا)، منصور شهبازی (مدیر صدابرداری)، داود محمدی (مدیر فیلمبرداری)، حمید نجفی‌راد (تدوینگر) و آرمین رحیمیان، امین میری، آیدا ماهیانی، امیررضا جوکار از جمله بازیگران این فیلم حضور داشتند.

سیاوش امین‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نپتون» در ابتدای این برنامه، ضمن تشکر از دست‌انداکاران جشنواره فیلم فجر و سازمان سینمایی گفت: امیدوارم این فیلم از طرف مردم هم مورد توجه قرار بگیرد؛ چراکه موضوع این فیلم موضوع خیلی از خانواده‌هاست. ما باید بدانیم در زندگی با کی مسابقه گذاشته‌ایم!

محمدابراهیم غفاریان کارگردان این فیلم ذکر کرد: در ابتدا از پدرم تشکر می‌کنم و با کسب اجازه از علیرضا فتحی نجفی که از هنرستان شاگرد ایشان بودم کسب اجازه می‌گیرم تا صحبت‌هایم را آغوز کنم و جواب سوال‌های شما عزیزان را بدهم.

وی ادامه داد: برای ساخت فیلم سینمایی «نپتون» با دوستم که مهندس عمران است صحبت‌های زیادی کردم و او به گفت تا حالا فکر کردی پدر و مادرها برای ساختن آینده بچه‌ها، اکنونِ آن‌ها را فراموش می‌کنند. در نتیجه این ایده یک خطی، ذهن من را مشغول کرد تا خانم ساداتی بعد از آن ده ماه فیلمنامه آن را نوشت.

 

 

 

درحال تکمیل...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1663212

مهمترین اخبار ایران و جهان: