نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 22:13

اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در استان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: با شروع اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیر مجاز در استان، جرایم سنگین در انتظار کارفرمایانی به‌کارگیرنده این افراد خواهد بود.

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه از اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آمار بیکاری بالای استان کارفرمایان کرمانشاهی از به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی و خدماتی جداً خودداری کنند.

وی افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت به دفتر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه؛ اشتغال و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کرمانشاه ممنوع و غیرقانونی است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در ادامه به تشکیل کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز در استان در این خصوص اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون با اجرای طرح‌های مختلفی شمار زیادی از اتباع غیرمجاز در سطح استان دستگیر و از کرمانشاه طرد شدند.

وی همچنین بابیان این‌که کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به خدمت گرفته‌اند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: برای کارفرمایان خاطی نیز در این طرح مجازات و جرم‌های سنگینی در نظر گرفته‌شده است.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664756

مهمترین اخبار ایران و جهان: