نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 00:49

مکتب حاج قاسم راه اطمینان بخش رسیدن به عزت است

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن به دنبال ایجاد بحران هویت است و مکتب حاج قاسم سلیمانی راه اطمینان بخش برای رسیدن به عزت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان‌ شامگاه امروز در مراسم یادواره شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان که با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد بحران هویت است، لذا باید روحیه پیش‌روندگی که از صفات ویژه حاج قاسم بود، در ادامه‌ مسیر انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی مکتب آموخته راه روح الله است و مکتب شهید سلیمانی مثل مکتب نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی یک راه اطمینان بخش برای رسیدن به عزت است.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به حضور میلیونی در تشییع شهید سلیمانی، عنوان کرد: حضور حماسی مردم از سراسر کشور در مراسم این شهید به خاطر این بود که راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا و حضرت سیدالشهدا (ع) بود.

سردار کریمیان بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرد نظامی نبود؛ وی فرزند شجاعت، رهرو ولایت، خدا ترس، اهل رعایت حق الله و حق الناس و مرد میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: ترس مفهومی برای سلیمانی نداشت چون به فلاح و رستگاری فکر می‌کرد.

کریمیان یادآورشد: اکنون نام سلیمانی ترس را براندام تمام دشمنان همیشگی انداخته و حاج قاسم پهلوان و قهرمانی لایق برای دفاع از مظلومین است.

وی با اشاره به اینکه باید از سردار شهید حاج قاسم به عنوان یک مدافع مظلومان در جای جای جهان نام برد، تاکید کرد: باید با توجه به روحیه حاج قاسم ایستادگی را ادامه دهیم.

کریمیان همچنین گفت: سردار شهید سلیمانی جریان‌ساز بود؛ او بی‌تفاوت نسبت به هم‌نوع نبود و توانست این نوع‌دوستی را به طور کامل در آیینه زندگانی خود به نمایش بگذارد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631456

مهمترین اخبار ایران و جهان: