نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 12:07

سفیر اهدای خون با دوچرخه به بندرعباس رسید+ عکس

سفیر اهدای خون پس از طی مسافت حدود ۶ هزار کیلومتری و عبور از ۱۶استان کشور وارد بندرعباس و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کرامت عزیززاده سفیر اهدای خون پس از طی مسافت حدود 6 هزار کیلومتری و عبور از 16 استان  به بندرعباس رسید و مورد استقبال مدیرکل و معاونین انتقال خون هرمزگان قرار گرفت.

کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار 52ساله ساکن آستارا هدف از سفر خود را با دوچرخه تشکر از اهدا کنندگان خون وحامل پیام سلامت و تشویق و ترغیب مردم ایران به عمل خداپسندانه اهدای خون عنوان کرد.

وی افزود: من اولین سفرم را در سال 1381 با دوچرخه آغاز کرده ام و با تمام سختی ها به عشق به همنوع رکاب زده ام وطی این سالها با عناوین نوع دوستانه  مختلف سفرم را در ایران و حتی کشورهای اروپایی آغاز کرده ام  و همیشه شاهد معجزاتی بوده ام که سختی و خطرات  سفر همواره برای من آسان شده که این جز با انگیزه  عشق و توکل به خدا، سختی ها آسان نمی شده است.

 عزیززاده علاوه بر رکاب زنی به عنوان سفیر اهدای خون و عضویت در فدراسیون دوچرخه سواری، به عنوان حامی مدافعان سلامت در دوران کرونا ،، حامیان محیط زیست و منابع طبیعی نیز در ایران رکاب زده است.

 در ادامه عزیززاده با همراهی دکتر ایمان زارعی مدیر کل انتقال خون به نماد تقدیر از  اهدا کنندگان خون و همچنین حامی محیط زیست با کاشت دو نهال زیتون  پیام خود را به مردم استان هرمزگان اعلام داشت. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630612

مهمترین اخبار ایران و جهان: