نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 12:41

ایجاد پردیس دانش‌بنیان برای کاهش مصرف آب در همدان

استاندار همدان گفت: برای کاهش مصرف آب و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی پردیس دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور در همدان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان در سالن جلسات استانداری همدان اظهار کرد: برای حل مشکلات باید همراهی و هماهنگی انجام شود، اگرچه ارتباط و تعامل بین دولت و مجموعه‌های اندیشه‌ورز بسیج وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگرانی و دغدغه‌های اندیشه‌ورز در دولت نیز وجود دارد افزود: نگرانی‌های ما در حوزه آب و خاک به اندازه بسیجیان و حتی بیشتر است چنانکه پردیس دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور ایجاد شده تا بهره‌وری افزایش و مصرف آب کاهش یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه بسیجیان باید به صورت خاص در جهاد تبیین ورود کنند گفت: ارتباط مستقیمی باید با آموزش پرورش و سطح جامعه ایجاد شود چراکه پاشنه آشیل ما فرهنگ است. 

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: دشمن به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده و جامعه است و این جمع می‌تواند در سطح جامعه تاثیرگذار باشد. 

قاسمی‌فرزاد در پایان با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: باید در خلق حماسه‌ای دیگر در روز ۱۱ اسفندماه پای کار بوده و با تبیین دستاوردهای نظام در این زمینه ورود جدی داشته باشیم.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642556

مهمترین اخبار ایران و جهان: