نیوز سیتی!
24 فروردین 1403 - 14:55

ارتش اسرائیل خروج افراد مشمول به خارج را ممنوع کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تمامی افراد مشمول از جمله مشمولین احتیاط از این پس حق خارج شدن از (فلسطین اشغالی) را ندارند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، در راستای تلاش رژیم صهیونیستی برای ترمیم ضعف‌های خود، از این پس هیچ یک از پرسنل و افراد مشمول اجازه مسافرت به خارج از فلسطین اشغالی را ندارند.

به نوشته رسانه‌های عبری زبان، از جمله رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در نتیجه نگرانی گسترده در ارتش اسرائیل از تبعات احتمالی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اسرائیل در آماده باش حداکثری قرار داشته و همین امر باعث شده است تا به نیروهای احتیاط بیشتری نیاز پیدا کند.

در همین راستا و در شرایطی که از هفته گذشته موج جدیدی از جذب نیروهای احتیاط در دستور کار قرار گرفته و تعدیل‌های اضافی بر خدمت احتیاط ایجاد شد، امروز محدودیت‌‌هایی برای خروج نظامیان و مشمولان به خارج (از فلسطین اشغالی) اعمال شده است.

براساس گزارشی که صبح امروز جمعه منتشر شد، ارتش اسرائیل اقدام به اعمال تشدید محدودیت‌های خود برای خروج نظامیان چه کادر و چه مشمولان کرده است و از امروز این افراد فقط با دریافت مجوز از ارتش و امضای مقامی با درجه ژنرالی می‌توانند، به خارج سفر کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1697956

مهمترین اخبار ایران و جهان: