نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 13:01

هدیه ای که فرزند شهید شیخی در روز پدر به بابای شهیدش داد

همسر شهید شیخی از شهدای امنیت و راهور کشور که در استان سیستان و بلوچستان در محور خاش ـ تفتان به شهادت رسید، می‌گوید: آقا رضا از روز اول تولد پسرمان ارمیا ذوق شنیدن کلمه بابا از زبان ارمیا داشت، اگرچه تا زمان شهادتش این کلمه را نشنید اما امروز ارمیا با دیدن عکس پدرش او را بابا صدا زد و چه زیبا هدیه روز پدر را به آقا رضا تقدیم کرد.

خبرگزاری فارس مازندران  ـ مریم نظری| شهید رضا شیخی متولد  اسفند ۱۳۶۷  در شهرستان نکا و دارای لیسانس حقوق بود و در زمینه ورزش رزمی هم توانمندی خاصی داشت.

اول مرداد ماه امسال بود که شهادت شهید «رضا شیخی» از شهدای  راهور سیستان و بلوچستان و اهل استان‌ مازندران در پی حملات کوردلان و معاندان به همراه سه تن از همکارانش دلمان را به درد آورد.
شهید رضا شیخی و همسرش زهرا بابایی در سال ۱۳۹۷ و به صورت کاملا سنتی ازدواج کردند و با هزاران امید و آرزو برای زندگی نقشه‌ها کشیدند و وقتی ارمیا فرزند دلبندشان وارد زندگی‌شان شد، شیرینی زندگی‌شان چندبرابر شد.

اگرچه این زوج پنج سال با هم زندگی کردند اما مرور خاطرات شهید و مهربانی‌ها مختلف تواضع و دلسوزی‌های شهید تمامی ندارد و این روزها که همزمان با روز پدر است دلتنگی‌ها برای این شهید مظلوم فراوان است.

زهرا بابایی همسر شهید رضا شیخی از آرزوهای فراوانش برای زندگی و پسرشان ارمیا می‌گوید و اینکه شهید شیخی در سن ۱۸ سالگی از داشتن پدر محروم شد و معتقد بود بهترین پدر برای فرزندش خواهد شد تااحساس تنهایی نکند.

ارمیا ثمره عشق پاک زهرا خانم و شهید رضا شیخی است، نوزادی که در زمان شهادت پدر تنها ۵ ماه داشت  و حالا  کم کم به روز تولد یک‌سالگی‌اش نزدیک ‌ می شود  و منتظر تبریک پدرش است.

 

همسر شهید شیخی می‌گوید: شهید شیخی بسیار مهربان و دلسوز،خانواده دوست، شوخ طبع، اهل کار و زندگی بود و حتی روزهایی که از محل خدمت در اوج خستگی می‌آمد مشغول کار باغ مادری‌اش می شد.

همسر شهید افزود:  آرزوی شهید خریدن باغی برای ارمیا بود تا وقتی بزرگ شد از محصولات آن بخورد و در آن بازی کند.

خانم بابایی با بیان اینکه آقا رضا همیشه دلش می‌خواست با هم به سفر کربلا مشرف شوند و قسمت نشد،  گفت: با شهادت مظلومانه اش کربلا نرفته کربلایی شد.

*دلتنگی از جنس پدرانه

 

می‌گوید: آقا رضا از روز اول تولد پسرمان ارمیا ذوق شنیدن کلمه بابا از زبان ارمیا داشت، اگرچه تا زمان شهادتش این کلمه را نشنید اما امروز ارمیا با دیدن عکس پدرش او را بابا صدا زد و چه زیبا هدیه روز پدر را به آقا رضا تقدیم کرد.

خانم بابایی می‌گوید؛ «دل‌مان برایش تنگ شده و دلتنگ مهربانی‌ها و خوش‌طبعی‌هایش هستیم و می خواهم بگویم که بزرگ مرد مهربان و خوش قلبم روزت مبارک.»

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649812

مهمترین اخبار ایران و جهان: