نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 11:42

آماده‌باش شهرداری سمنان در پی بارش برف

شهردار سمنان از آماده‌باش سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری سمنان در پی بارش برف خبر داد.

سیدحسین موسوی، شهردار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از آماده‌باش سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری در پی بارش برف خبر داد اظهار کرد: امروز صبح بازدیدی به همراه رئیس پلیس راهور شهرستان سمنان از معابر سطح شهر سمنان انجام شد و تدابیر لازم صورت گرفته است.

وی از صدور دستور آماده‌باش به تمام سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری سمنان خبر داد و گفت: شهرداری سمنان آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

شهرداری سمنان گفت: در پی بارش برف و برودت هوا و در جهت جلوگیری از مشکلات تردد خودروها و شهروندان، اکیپ‌های شهرداری سمنان از بامداد امروز برای  برف‌روبی و شن‌پاشی معابر سطح شهر وارد عمل شده‌اند.

به گزارش فارس؛ شهردار سمنان در بازدیدی در ساعات اولیه بامداد امروز با همراهی مدیر بحران شهرداری سمنان ، شرایط شهر را در پی بارش برف بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان به فارس گفت: به علت بارش برف و لغزندگی جاده‌ها، در حال حاضر مسیرهای سمنان به دامغان و بالعکس در محدوده گردنه آهوان و سمنان به فیروزکوه مسدود است .

در پی بارش برف، کولاک شدید و انسداد گردنه آهوان، جلسه ستاد مدیریت بحران استان سمنان به ریاست استاندار سمنان هم‌اینک در راهدارخانه آهوان در حال برگزاری است.

در این جلسه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان، فرمانده پلیس راه استان و جمعی از کارشناسان استان حضور دارند.

پایان پیام/74001/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657656

مهمترین اخبار ایران و جهان: