نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 11:30

تداوم خشم شرقی‌ها از مسی؛ لغو بازی آرژانتین - نیجریه در چین

چین از میزبانی بازی دوستانه تیم‌های ملی آٰرژانتین و نیجریه منصرف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر ورزش شهر هانگژوی چین از لغو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین برابر نیجریه خبر داد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر ورزش شهر هانگژوی چین؛ دفتر ورزش این شهر مذاکراتی را با تیم ملی آرژانتین برای آمدن به هانگژو برای یک بازی دوستانه در ماه مارس انجام داد که بنا به دلایل مشخص مقامات ذی‌صلاح به این نتیجه رسیدند که هیچ شرایطی برای برگزاری مسابقه با حضور تیم آرژانتین وجود ندارد. در نهایت تصمیم به لغو این بازی گرفته شد.

یکشنبه گذشته در هنگ‌کنگ تیم اینتر میامی در حضور 38 هزار  و 323 تماشاگر با نتیجه 4 بر یک تیم منتخب این کشور را شکست داد. لیونل مسی به دلیل کشیدگی همسترینگ تمام بازی را روی نیمکت سپری کرد. بلیت‌های این مسابقه بیش از هزار دلار هنگ‌کنگ (125 دلار آمریکا) فروخته شد. در اواسط نیمه دوم، هواداران شعار "ما مسی را می‌خواهیم!" سر دادند. دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی بعد از بازی از غیبت لیونل مسی و همچنین  لوئیس سوآرس عذرخواهی و سعی کرد از تماشاگران دلجویی کند. مقامات هنگ‌کنگ بعداً از سازمان دهندگان مسابقه خواستند که درباره غیبت مسی در زمین مسابقه توضیح دهند.

سازمان برگزار کننده این بازی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای شدیدالحن علیه لیونل مسی اعلام کرد نیمی از مبلغ بلیت‌های خریداری شده توسط هواداران را به دلیل غیبت این ستاره آرژانتینی در میدان به آنها باز می‌گرداند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1666812

مهمترین اخبار ایران و جهان: