نیوز سیتی!
17 اسفند 1402 - 16:19

درخشش عکاس و خبرنگار تسنیم استان کرمان در جشنوار رسانه و عدالت + تصویر

عکاس و خبرنگار تسنیم در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت به ترتیب نفر برتر در بخش گزارش تصویری و رتبه سوم در بخش خبر و گزارش خبری شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان کرمان و جمعی از مسئولان ارشد استان در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد.

چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت 15 هزار و 807 اثر از 105 رسانه در دو بخش کمی و کیفی برگزار شد و هیئت داوران بعد از ارزیابی و داوری آثار، برترین‌ها را اعلام کردند.

لازم به ذکر است چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان با تجلیل از برگزیدگان برترین آثار و رسانه‌ها به‌کار خود پایان داد و در این مراسم از ثارالله انکوتی، مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان کرمان به واسطه برگزیده شدن آثار ارسالی در دو بخش تجلیل شد.

در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت عکاس و خبرنگار تسنیم به ترتیب نفر برتر در بخش گزارش تصویری و رتبه سوم در بخش خبر و گزارش خبری شدند. 

به گزارش تسنیم، نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت 57 رسانه، دوره دوم با شرکت 41 رسانه و سومین دوره این جشنواره با شرکت شش هزار و 29 اثر از 70 رسانه برگزار شده است و در دوره چهارم از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است.

چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت نیز با شرکت 15 هزار و 807 اثر از 105 رسانه در دو بخش کمی و کیفی برگزار شده است و تعداد رسانه‌های شرکت کننده در این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل 50 درصد رشد داشته است.

استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه ,

استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه , استان کرمان , قوه قضائیه ,
انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683512

مهمترین اخبار ایران و جهان: