نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 19:01

شناسایی و دستگیری 68 سارق در شهرستان دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی 68 سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی آنان را طی عملیات‌های جداگانه و ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح‌اله یاری‌زاده  فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی 72 ساعت  گذشته به مرحله اجرا در آمد .

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی، موفق به شناسایی و دستگیری تعداد 8 معتاد متجاهر شدند افزود: در این طرح ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی 68 سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی آنان را طی عملیات‌‌های جداگانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به توقیف 49 دستگاه خودرو و 11 دستگاه موتورسیکلت متخلف، تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس موفق به کشف 76 فقره سرقت، کشف 12 کیلوگرم انواع  مواد مخدر و دستگیری 258 تبعه غیر مجاز  شدند.

یاری‌زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهمان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان دزفول در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع موادمخدر و فعالیت خانه‌های تیمی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643912

مهمترین اخبار ایران و جهان: