نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 17:32

آمادگی استان اصفهان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی ها انتخابات پیش رو با شایستگی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، روز یک‌شنبه یکم بهمن‌ماه، در حاشیه سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان، بیان کرد: در این نشست موضوع فناوری اطلاعات در انتخابات به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، زیرا این موضوع نقش مهمی در برگزاری انتخابات دارد.

وی بیان کرد: مدیران و مسؤولان مخابرات استان در این نشست حضور داشتند و وضعیت استان در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

جان‌نثاری افزود: در مورد نقاط مختلف استان که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف است تصمیم گیری شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان لنجان در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ارائه کرد.

وی عنوان کرد: به همه اعضاء ستاد انتخابات تأکید شد همه امورات مرتبط با خود را در سطح شهرستان‌ها بررسی کنند و اگر اشکالی وجود دارد به سرعت رفع شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هفته گذشته چهارشنبه و پنجشنبه همایش فرمانداران استان با موضوع خاص انتخابات برگزار شد که طبق گزارش‌های ارائه شده، آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی ها انتخابات پیش رو با شایستگی برگزار شود.

آمادگی شهرستان لنجان برای برگزاری انتخابات

حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار شهرستان لنجان گفت: فرایند انتخابات در این شهرستان مطابق با تقویم و زمان‌بندی انتخابات پیش رفته است.

وی ادامه داد: تعیین شعب اخذ رأی، پوشش ارتباطی پایدار شعب و تعیین عوامل اجرایی در شهرستان لنجان انجام شده است و مجموعه فرمانداری در حال ثبت عوامل اجرایی در شهرستان است.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: امروز گزارش کاملی به ستاد استانی انتخابات ارائه کردیم. خوشبختانه مشکل خاصی که مانع برگزاری انتخابات باشد نداریم.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644956

مهمترین اخبار ایران و جهان: