نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 12:09

تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست گفت: هنرمندان لرستانی آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید کردند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباو، اعظم روانشاد صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین "رویداد راه سلیمانی" گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این اداره کل با موضوعات فرهنگی و هنری در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی و اجرا شد. 

وی با اشاره به تولید آثار  فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی گفت: ذوق هنری هزاران هنرمند در استان به جوشش درآمد تا بدون هیچ‌گونه سفارشی، آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین حاج قاسم سلیمانی است. 

روانشاد با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این‌رو تبیین و زنده نگه‌‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: در حیطه فرهنگ و هنر متعهد اجتماعی و سیاسی، ایثار و شهادت امروز کرمان تکرار شهادت سردار سلیمانی است و فرداها هم ما آماده شهادتیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635856

مهمترین اخبار ایران و جهان: