نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 12:56

آغاز بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان هم‌اکنون آغاز شده است و در تلاش هستیم با توجه به اولویت‌بندی در تمام راه‌های روستایی امکان تردد تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از راهدارخانه بودالالو  با اشاره بر تسهیل روند خدمات دهی به دلیل برف سنگین و کولاک در شهرستان اردبیل اظهار کرد: از محورهای اصلی چهارگانه شهرستان سه محور بازگشایی شده است و تردد در این محورها با رعایت موارد ایمنی امکان‌پذیر بوده و محور حیران نیز تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

وی تصریح کرد: بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان هم آغاز شده است و در تلاش هستیم با توجه به اولویت‌بندی در تمام راه‌های روستایی امکان تردد تسهیل شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون تعطیلی حضور دارند تا خدمات‌رسانی به طور مداوم صورت گیرد.

وی از تامین آرد و پخت نان در نانوایی‌های شهرستان خبرداد و گفت: دراین راستا نظارت‌ها صورت می‌گیرد تا خدمات‌رسانی انجام شود و لازم به ذکر است که مرخصی نانوایان لغو شده و نانوایی‌های کشیک هم برای خدمات‌رسانی بهتر در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: از لحاظ زیرساخت‌های برق، آب و گاز درشهرستان مشکلی وجود ندارد و در این راستا نیاز است که مردم مدیریت مصرف بهینه و صرفه‌جویی را مبنای کار قرار دهند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638456

مهمترین اخبار ایران و جهان: