نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 10:40

استاندار کردستان از مادران و همسران تجلیل کرد

به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار کردستان با خانواده‌ شهیدان والامقام سیدناصر کریمی و ملاصالح و محمد خسروی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه‌شب به همراه فرمامدار سنندج و مدیرکل بنیاد شهید استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با مادر شهید سید ناصر کریمی، همسر شهید ملاصالح خسروی و مادر شهید محمد خسروی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، اظهار کرد: شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور،عزت نظام و انقلاب و دفاع از ناموس مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

وی با گرامیداشت شأن و منزلت مادران و همسران شهدا، عزت و سربلندی این بانوان گرانقدر را از درگاه خداوند یکتا خواستار شد و گفت: ما امروز وارث خون‌هایی هستیم که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی ریخته شد و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسوولین و مدیران است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، یادآورشد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا نیاز دارد و همه موفقیت های نظام حاصل خون شهداست.

در ادامه این دیدار، استاندار کردستان با اهدای لوح سپاس از مادران و همسر این شهدای گرانقدر تجلیل کرد‌‌.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618656

مهمترین اخبار ایران و جهان: