نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 12:15

برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌المللی

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب‌های درمانی در کشور‌های عضو اکو تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، حسن محمدی ادیب با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشور‌های عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشور‌ها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: کار‌های مشترکی با کشور‌های مختلف از جمله ترکیه و سایر کشور‌های همسایه و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640756

مهمترین اخبار ایران و جهان: