نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 23:20

سردار حاجی‌زاده: ساختمان مستحکم بتنی برای راهبری عملیات‌های صهیونیست‌ها علیه ایران نابود شد

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق، گفت: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کارهای جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سردار امیرعلی حاجی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات‌های قهرمانانه نیروهای جان برکف سپاه در ساعات اخیر علیه مقر ترویست‌ها، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد چند جنایت بودیم که از طرف گروه‌های تکفیری و داعشی بود و حادثه تروریستی و تلخ کرمان رخ داد که متأسفانه جمع کثیری از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

وی افزود: خب طبیعتاً این باید پاسخ داده می‌شد و نقاطی در سوریه و در قسمت‌های نزدیک منطقه ادلب،گروه‌های تکفیری و داعشی مورد تهاجم قرار گرفتند و تعداد کثیری از این‌ها را توانستیم به درک واصل کنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه، گفت: در کنار این شاهد بودیم که عملیات‌هایی را رژیم صهیونیستی در سوریه انجام داد و دو تن از پاسداران ما را به شهادت رساند که درباره این موضوع مهم باید مقابله می‌کردیم و انتقام خون شهدا را می‌گرفتیم که در نتیجه نقطه‌ای را در اقلیم کردستان شناسایی کردیم.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کارهای جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: این مقر اربیل یکی از چهار محورهای جاسوسی بود که در ۱۰۰ روز گذشته توسط عزیزان جبهه مقاومت و ایران مورد ضربه قرار گرفته و پایگاه‌هایشان از بین رفت و در این عملیات هم تجهیزات این مقر از بین رفته و هم آن‌هایی که باید به درک واصل می‌شدند، از بین رفتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640312

مهمترین اخبار ایران و جهان: