نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 21:45

خبر خوش برای کارگران کارخانه کاغذسازی دیبا شوشتر

مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر از آمادگی برای شروع به کار مجدد این شکارخانه در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فارس از شوشتر، علی محمد اسفندیاری مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و تصویب برخی موارد لازم، این آمادگی وجود دارد که ان‌شاءالله در ایام دهه فجر کارخانه بازگشایی شده و کارگران مجدداً به کار خود مشغول شوند.


وی افزود: بعد از گذشت یک ماه و پیگیری همه جانبه مدیریت شرکت و مسئولین محترم استان و شهرستان دو جلسه در استانداری تشکیل گردید و مصوباتی داشت که پیگیر اجرای مصوبات هستیم.

وی ادامه داد: نهایتاً به اتفاق رییس هیأت مدیره  شرکت در جمع کارگران حضور یافتیم که صحبت‌های صمیمانه زیادی از سوی کارگران عزیز در خصوص راه اندازی کارخانه مطرح شد و همکاران حمایت همه جانبه خود را نسبت به  مدیریت شرکت اعلام داشتند.

وی افزود: با توجه به همدلی و پشتیبانی کارگران، تمایل مدیریت شرکت به راه اندازی هر چه سریع‌تر کارخانه به همکاران اعلام شده و در این خصوص در حال برنامه ریزی هستیم.

وی بیان کرد: همچنین بنا به پشتیبانی و وعده‌های مسئولان محترم در تلاش هستیم که ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر مصوبات مسئولین اجرایی گردد. این موارد نیز در حضور مدیران ارشد شهرستان مطرح گردید و آن‌ها هم حمایت خود را از بازگشایی مجدد کارخانه اعلام کرده‌اند. 

اسفندیاری خاطرنشان کرد: در صورت اجرای مصوبات کمیته کاغذ و نشر، به تولید کاغذ چاپ و تحریر مورد نیاز چاپ کتاب مبادرت می‌نماییم و در غیر این صورت اقدام به تولید سایر محصولات مورد تقاضای بازار خواهد شد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648856

مهمترین اخبار ایران و جهان: