نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 21:39

استاندار البرز: با تمام توان مدافع فعالان اقتصادی استان هستم

استاندار البرز گفت: تیم مدیریتی استان در قوای مختلف، متحد و منسجم و یکدل هستند و در توسعه پایدار و همه جانبه استان اشتراک نظر و تلاش ویژه ای دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندال البرز، در نشست با مدیران و هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان که روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه های رجب و شعبان، افزود: خانه صنعت و معدن استان می تواند نسبت به تهیه و تدوین بانک جامع تولید و صنعت و آمایش صنعتی استان اقدام کند.

وی ادامه داد: با تمام وجود درصدد حل مسائل و مشکلات صنعت و تولید و مدافع فعالان اقتصادی در استان هستم.

عبداللهی گفت: از دستگاه‌های خدماتی رسان همچون آب، برق و گاز خواسته ام تا با رایزنی با وزارتخانه متبوع خود با ترسیم چشم انداز جهت تامین نیاز استان در حوزه‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی برنامه ارائه دهند. 

وی افزود: به مشکلات و موانع حوزه اقتصاد اشراف دارم و بر این باور هستم که صنایع و تولید کنندگان با ایثار و تلاش مضاعف، چرخ‌های اقتصاد این کشور را به چرخش در می آورند.

استاندار البرز گفت: مسائل و دغدغه‌های فعالان اقتصادی را در ابعاد استانی با جدیت رسیدگی می‌کنیم و موضوعات کلان را نیز از طرق ملی مورد پیگیری قرار می‌دهیم. 

وی افزود: تیم مدیریتی استان در قوای مختلف، متحد و منسجم و یکدل هستند و در توسعه همه جانبه استان اشتراک نظر و تلاش ویژه ای دارند.

استاندار البرز گفت: بدنبال توسعه و ارتقا زیرساخت ها در بخش های برق، رینگ آبرسانی و افزایش تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب و توسعه گازرسانی هستیم و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است. 

وی از خانه صنعت و معدن استان خواست که با توجه به ضعف ها و عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی و ورزشی مشارکت های اجتماعی فعال‌تری داشته باشند. 

عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: باید به اهمیت مشارکت در انتخابات و تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این رابطه، آگاه باشیم چراکه میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را در مقابل معاندان، افزایش می‌دهد. 

در این دیدار اعضای خانه صنعت و معدن استان به بیان موضوعات و دغدغه‌های خود پرداخته و برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662056

مهمترین اخبار ایران و جهان: