نیوز سیتی!
29 فروردین 1403 - 14:09

«وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود

جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: عملیات سپاه پاسداران نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پیامی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق تاکید کرد: این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست‌ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 عملیات پیروزمندانه ایران اسلامی ،علیه مواضع نظامی رژیم صهیونسیتی، موجی از شادمانی، غرور و افتخار به همراه داشت.

این عملیات قهرمانانه موجی از غرور و بالندگی را به همراه داشت و ملت غیور ایران در سرتاسر کشور به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا از فرزندان قهرمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی تشکر کنند.

قطعا وعده راستین خدا و ایمان بی نظیر سربازانِ اسلام باعث موفقیت پاسداران ایران اسلامی در این عملیات شد و وعده صادق تجلی ایمان راستین و صبر استراتژیک ملت مقاوم ایران بود.

در این عملیات آزادی خواهان جهان شاهد بودند که دست انتقام خدا از آستین مجاهدان اسلام و فرزندان غیور ایران زمین بیرون آمد و وعده صادق الهی محقق شد تا رژیم سفاک صهیونیستی به تقاص خون‌های به ناحق ریخته سرداران مقاومت سیلی بخورد.

این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

 جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان ضمن تشکر از تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های پاسداران سپاه اسلام در اجرای این پاسخ کوبنده، با فریادی رسا به رژیم غاصب و اذنابش اعلام می‌دارد که هر حمله و تعدی دیگری به منافع ایران عزیز در هر کجای عالم با پاسخی شدیدتر، کوبنده تر و پشیمان کننده تر از جانب ایران مقتدر روبرو خواهد شد و مردم ایران مثل گذشته پشتیبان سربازانِ خود در نبرد حق علیه باطل هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700612

مهمترین اخبار ایران و جهان: