نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 20:07

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای پارک علم و فناوری استان زنجان/ معارفه رئیس جدید

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه برای ارتقای پارک و شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد یک فضای سالم و پر انرژی باید از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد، گفت: تا روزی که مفید واقع بشوم هر کاری که از دستم بر بیاید برای پارک انجام خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیین تودیع و معارفه روسای پارک علم و فناوری استان زنجان با حضور مدیران شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

این مراسم در حالی بدون حضور مسوولان ارشد استان برگزار شد که مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان در خصوص علت غیبت مسوولان ارشد استان اذعان کرد: مراسم اصلی تودیع و معارفه روسای پارک علم فناورری در روز‌های آتی با حضور مسوولان مرکز و استان برگزار خواهد شد.

فریوری اضافه کرد: به دلیل استعفای یکی از مسوولان مرکز و تا جایگزینی نفر بعد، مراسم  امروز بدون تشریفات و برای مدیران شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده است.

در این مراسم عباسعلی زمانی، رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه برای ارتقای پارک و شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد یک فضای سالم و پر انرژی باید از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد، گفت: تا روزی که مفید واقع شوم هر کاری که از دستم بر بیاید برای پارک انجام خواهم داد.

زمانی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف پارک از همه طلب یاری می‌خواهم، اضافه کرد: تلاش می‌کنم بودجه پارک را افزایش دهم.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه درصدد خواهم بود یک فضای ارتباط سازی برای شرکت‌ها ایجاد کنیم، افزود: قرار نیست ما همیشه پیروز میدان باشیم، ولی از هیچ تلاشی هم نباید دریغ کنیم.

وی در پایان گفت: پارک علم و فناوری یک خانواده است و باید تلاش کنیم به همدیگر انرژی بدهیم و برای اهدافی که داریم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در پایان این مراسم عباسعلی زمانی معارفه و علی آذر پیوند تودیع شد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059556

مهمترین اخبار ایران و جهان: