نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 23:51

رسالت جانبازان با قدم برداشتن در عرصه جهاد تبیین کامل می‌شود

همدان-فرماندار فامنین گفت: رسالت و ماموریت جانبازان با قدم برداشتن در عرصه جهاد تبیین کامل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی یکشنبه در همایش تجلیل از جانبازان شهرستان با تبریک روز جانباز با بیان اینکه رسالت و مأموریت جانبازان با قدم برداشتن در عرصه جهاد تبیین کامل می‌شود از جانبازان شهرستان خواست به مأموریت خود در عرصه جهاد تبیین عمل کنند.

وی افزود: حضور در عرصه جنگ نرم و ترکیبی و نکته‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند ورود به عرصه پاسخگویی به شبهات و جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است و اگر ما بخواهیم مسیر را ادامه دهیم و رسالت خود را به پایان برسانیم باید در عرصه جهاد تبیین قدم برداریم.

وی افزود: امروز دشمن از نظر نظامی بدون تردید به جایی نمی‌تواند برسد و کشور ما از نظر نظامی در جایگاه بالایی قرار گرفته و از نظر اقتصادی نیز در دولت کارهای خوب و ارزشمندی در حال انجام است.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمن در حال راه‌انداری جنگ روانی و تبلیغی برای رسیدن به اهداف اقتصادی و نظامی است و اگر مردم در این موضوع غفلت کنند، باید از این موضوع نگران باشیم و راهکار آن پاسخگویی به شبهات و جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: تنها سخنرانی در بین مردم کافی نیست و یکی از شیوه‌ها این است و شیوه دیگر حضور شما در کنار فرزندان و روشنگری در بین خانواده‌ها، همسایه‌ها، دانش‌آموزان و دوستان است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین از همین جمع‌های کوچک باید شروع شود و تردیدی نیست ملت ایران در عرصه جهاد تبیین خوش خواهند درخشید.

جانبازان نماد مقاومت هستند و درس مقاومت می‌دهند

امام جمعه فامنین نیز گفت: جانبازان نماد مقاومت هستند و به ما درس مقاومت می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری ادامه داد: جانبازان درس مقاومت را از قمر بنی هاشم (ع) یاد گرفته‌اند و مهمترین درسی که از جانبازان عزیز یاد می‌گیریم درس مقاومت و پایداری است.

غفاری تصریح کرد: از روز اول که دولت سیزدهم مستقر شده شاهدیم چه کارهای ریشه‌ای و مبنایی انجام شده و اثرات آن را در سال‌های آینده خواهیم دید.

در ادامه این مراسم سردار محمود احدیان به خاطراتی از دوران انقلاب پرداخت.

گفتنی است شهرستان فامنین ۵۴۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059956

مهمترین اخبار ایران و جهان: