نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 17:40

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زنجان/ ورود خودروهای شخصی به مرکز شهر ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنج از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر زنجان از ساعت 17 تا 20 عصر تا پایان اسفند ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید حبیب موسوی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر زنجان به منظورتسهیل آمد و شد همشهریان خبر داد و اظهار کرد: به منظور آمد و شد همه همشهریان زنجانی در روزهای پایانی سال، تردد همه خودروهای پلاک شخصی در هسته مرکزی شهر از ساعت 17 تا 20 عصر هر روز تا پایان سال در مسیرهای اعلامی ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: در این روز ها تردد خودروهای پلاک شخصی از تقاطع چمران (روبه‌روی بیمارستان ارتش) تا هسته مرکزی، دروازه ارک به سمت چهار راه سعدی، فردوسی به سمت پیاده‌راه و میدان انقلاب، آزادی به سمت میدان انقلاب و صدرجهان بالا و پایین ممنوع خواهد بود.
وی تاکید کرد: تردد در این مسیر در زمان‌های اعمال طرح فقط برای خودروهای ناوگان مسافربری عمومی و خودروهای آژانس و خودروهای امدادی آزاد بوده و مردم می‌توانند برای تسهیل در آمد و شد از این وسایط نقلیه استفاده کنند.
شایان ذکر است ، از مردم انتظار می‌رود در این طرح که برای آسایش و راحتی مردم اجرا می‌شود با پلیس همکاری گسترده داشته و یاریگر پلیس باشند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059156

مهمترین اخبار ایران و جهان: