نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 16:47

حال دانش‌آموزان مسموم زنجانی مساعد است

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه حال دانش‌آموزان مسموم زنجانی مساعد است، گفت: اکثریت مسموم‌شدگان از مراکز درمانی مرخص شدند و تعدادی تحت مداوا هستند. 

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در زنجان مدرسه سپیده کاشانی ناحیه یک، شقایق ناحیه یک، چهار دانش‌آموز در مدرسه خوارزمی، در ابهر مدرسه عصمت و مدرسه متقین در خرمدره دچار مشکل شده بودند که با حضور به موقع فوریت‌های پزشکی و اقدامات صورت گرفته عزیزان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این مسمومیت یک تعداد از دانش‌آموزان را به مراکز درمانی منتقل کردیم، ابراز کرد: اکثریت افرادی که امروز منتقل شدند، همان ساعات اولیه به منازل بازگشتند و تعداد اندکی باقی ماندند که ساعات پایانی امروز تعداد دقیق را اعلام می‌کنیم و امیدواریم در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: هیچ مشکل حادی برای هیچیک از دانش آموزان پیش نیامده و همه افراد بدون هیچ مشکلی تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: نه تنها در استان زنجان بلکه در هیچکدام از نقاط کشور دانش‌آموز فوتی نداشتیم.

اسماعیلی ادامه داد: در این بین تعدادی از همکاران فرهنگی ما هم دچار مشکلاتی شدند که چند نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش با دعوت از اولیا برای همکاری با این دستگاه اظهار کرد: در شرایط خاصی که باعث آزار و اذیت دانش‌آموزان خصوصاً دختران عزیز ما شده است، برخی از اولیای محترم با مراجعه حضوری اعلام علاقه‌مندی کردند که در صورت مساعد بودن فضا در کنار سایر نیروهای انتظامی و نظارتی کمک حال آموزش و پرورش باشند تا دانش‌آموزان به صورت امن در مدارس حضور یابند.

اسماعیلی تأکید کرد: از هم استانی‌ها استدعا داریم که اخبار مرتبط با حوادث اخیر را از طریق صدا و سیما و اطلاع‌رسانی استانداری و آموزش و پرورش پیگیر باشند و منابع غیررسمی شایعات متعددی پیرامون حوادث مطرح می‌کنند و ما هم خود را موظف به اطلاع‌رسانی دقیق می‌دانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074812

مهمترین اخبار ایران و جهان: